De boekhouding is voor elk bedrijf, groot of klein, de basis om het financiële reilen en zeilen te kunnen beoordelen. Het dagelijks bijhouden van deze financiële administratie  is dan ook van groot belang. De eerste stap om gegevens in de boekhouding te verwerken is het verzamelen en verwerken van de broninformatie (facturen, bankmutaties e.d.). Om deze werkzaamheden zoveel mogelijk te beperken bieden wij de mogelijkheid van digitale aanlevering van facturen. Hierdoor wordt geautomatiseerde verwerking mogelijk. U heeft er nauwelijks omkijken naar, terwijl de boekhouding wordt bijgewerkt. De aangeleverde stukken worden vervolgens opgeslagen in het digitaal archief en zijn ten allen tijde te raadplegen.

De aanlevering van bankmutaties kan via een koppeling met uw bankrekening zonder extra kosten geregeld worden. Facturen die u per email ontvangt hoeft u niet eerst af te drukken, maar kunnen direct voor verwerking doorgezonden worden. Daarnaast bieden wij de mogelijkheid  om de facturering van uw klanten en de betaling van ontvangen facturen via het online boekhoudpakket te regelen als u dat wenst. Hierdoor wordt handmatig invoerwerk tot een minimum beperkt.

Kortom: U levert de benodigde stukken aan (digitaal, maar op papier kan uiteraard ook) en wij verzorgen uw complete administratie. In alle gevallen hebt u echter overal en altijd de facturen bij de hand via ons digitale archief.