JONKERS ADMINISTRATIE EN ADVIES

Dit zijn wij

Jonkers Administratie & Advies is een kleinschalig administratiekantoor voor het MKB en ZZP-ers. Of het nu gaat om een BV, VOF, eenmanszaak, vereniging of stichting, in alle gevallen kunt u bij Jonkers Administratie & Advies terecht.
De dienstverlening omvat naast financiele administratie en salarisadministratie ook het opstellen van begrotingen en tussentijdse rapportages en het samenstellen van jaarrekeningen en het verzorgen van alle belastingzaken. De dienstverlening zal op maat worden ingericht, waarbij indien gewenst tevens startersbegeleiding wordt geboden.
Tevens kan ondersteuning worden geboden bij het toepassen van payrolling. Vaak worden de voordelen van deze wijze van inzetten van personeel onderschat. Naast het onderbrengen van de salarisadministratie worden hiermee tevens de risco’s van ziekteverzum beperkt.Verder biedt payrolling de mogelijkheid om een tijdelijk dienstverband langduriger toe te passen dan wanneer u personeel zelf in dienst neemt, ook nadat de WWZ in 2015 in werking is getreden.

Wat kunnen we voor u betekenen?

Onze diensten

Salarisadminsitratie

Als u personeel in loondienst heeft kunnen wij ook de  loonadministratie voor u verzorgen.

Boekhouding

U levert de benodigde stukken aan en wij verzorgen uw complete administratie.

Jaarrekening

Een BV dient een vereenvoudigde versie van de jaarrekening te deponeren bij de KvK.

Belastingen

Natuurlijk kunnen wij de aangiftes van alle soorten belastingen voor u verzorgen.

Rapportage

Wij verstrekken een volledige rapportage gericht op de financiële stand van zaken van uw bedrijf.

Advies

Wij adviseren over het toepassen van fiscale mogelijkheden die de wetgeving biedt.